donderdag 11 september 2008

De andere helft

Voor wie bekend is met de polders rond Dordrecht - en deze weblog er vaker op na heeft geslagen - heeft waarschijnlijk wel gezien dat de meeste rondjes in de zuid/oostelijke hoek van het Eiland van Dordrecht worden gelopen.
De zuid/westelijke helft (richting Moerdijkbrug) is niet zoeer off-limits, als wel ver weg :-) Alleen bij echt lange afstanden kan ik daar echt vanaf huis komen. Echter, omdat hockey precies in het midden ligt, kon ik tijdens Anne's woensdag die kant wel weer eens verkennen :



De spoorlijn tussen Dordrecht en Breda is geloof ik een van de drukste (tweebaans)sporen in Nederland, de bomen gaan daar echt om de 3-4 minuten omlaag - maar ik had er (deze keer) gelukkig geen last van :-)
Om het hardlopen iets minder eentonig (of zelfs saai) te maken heb ik mijzelf trouwens getrakteerd op een BlueTooth headsetje, waarmee ik (vrijwel) draadloos kan luisteren naar de muziek op mijn telefoon - en zelfs bereikbaar ben! Cool huh ...

Geen opmerkingen: