zondag 20 juli 2008

Inhalen

Door de perikeltjes van de afgelopen weken (op de schaal van leven en dood mag het allemaal geen naam hebben) heb ik natuurlijk absoluut niet aan mijn kilometrage kunnen werken, dus moet er een inhaalslag worden gemaakt.
Vandaag - na een door (mijn) miscommunicatie mislukte poging om met Lars te lopen - rechtstreeks de polder in. Mooi weer, beetje zon, beetje wind, het mocht iets koeler.



De bedoeling was om onder de 10 km/h te blijven en in een 4/4 ademhalingsritme maar dat vind ik toch altijd verdraaid moeilijk. Zeker na het uur moet er enige voortgang in blijven zitten.

Weinig auto's gezien, heel wat fietsers, flink wat hardlopers - en geef ze eens ongelijk. Het blijft toch een vreemde code, dat hardlopers elkaar *altijd* groeten, maar dat sporters van verschillende disciplines (fietsers vs. hardlopers) elkaar met de nek aankijken.

4 opmerkingen:

Els en Wim zei

GPS op muts, schouder, aan pols, op teen van schoen? Wim

Herman zei

He Herm,

Goed van je hoor. En vanavond al weer gelopen! Het komt vast goed met die marathon.

X
Maaike

Herman zei

Wat is dit nu weer, ik plaats een bericht als Herman even voor d goede orde dit was geen bericht van Herman maar van mij dus die foto klopt niet haal weg, ik ben echt blonder...

JJ zei

Ha Herm,

ik heb je gevonden hoor!

Site ziet er profi uit. Komt er ook een kaartje van onze 'natte' route van gisteren op?

Grts, JJ