zaterdag 5 juli 2008

Au

In de laatste game van een potje tennis ben ik geblesseerd geraakt - AU - in mijn liesstreek. Volgens de toeschouwers geleed ik naar links in een soort spagaat, in een uiterste (geslaagde) poging om een bal te halen. Gevolg was echter dat we de wedstrijd moesten staken (sorry Ron) en de wedstrijd van de dag erna hebben verschoven (om hem later gehaal af te zeggen).

Behalve dat het mij (fysiek) pijn deed, en vervelend was voor Ron, maakte dit akkefietje mij ook duidelijk dat je kwetsbaar bent als je grote plannen hebt - ik ga immers over 4 weken met An in Oostenrijk de bergen in, en, in het najaar het grote New York-avontuur. Geen van beide plannen wil ik op het spel zetten voor een (ontzettend leuk) potje tennis in een amateurtoernooitje op het allerlaagste niveau.

Ik heb me dus voorgenomen om, tegen mijn natuur in, wat aktiviteiten op een laag pitje te zetten in voorbereiding op New York (en Oostenrijk). Geen tennistoernooi bij CC in Juli, geen hockey voor november.

Geen opmerkingen: