zondag 12 oktober 2008

Thuiswedstrijd

Oei, het is een tijd stil geweest hier. Gelukkig is geen nieuws goed nieuws - vertrouw er maar op dat ik trouw mijn rondjes heb gelopen, veelal dezelfde als hier onder beschreven. Alles naar tevredenheid.
Echter, de Dag nadert, eerst die van het Vertrek, en dan al snel die van de Loop. De geleerden zijn het er min of meer over eens dat je een week of 3 voor een marathon voor het laatst een echte lange loop moet doen. En laat nou precies dit weekend hier in Dordt de Drechtstedenloop zijn...

Samen met NY-buddy Lars en JJ namen we deel - een kneuterige loop door een goeddeels verlaten Dordrecht, Zwijndrecht, Papendrecht, inclusief NY-style bruggen. Dat oefenen kunst baart blijkt er uit dat ik mijn 2e tijd ooit op de HM liep - 1:41:08, niet gek. Ook JJ en Lars waren geloof ik best tevreden :-) zeker gezien de accidentatie in het parcours!

Belangrijker om te vermelden is trouwens dat de sponsoractie voor Right2Play nu echt los is gegaan - check www.run2play.org voor details.

Geen opmerkingen: