donderdag 28 augustus 2008

Vroeg

Bijgekomen van zomerreces is het nu zaak snel weer de benodigde wekelijkse kilometers te maken. Hoewel ik niet zo'n ochtendloper ben (was) is het best goed bevallen om 's-ochtends een klein rondje te doen. De dag is immers nog niet echt begonnen dus verlies je er geen tijd mee - je moet alleen de mentale kracht op kunnen brengen om die benen over de rand van het bed te gooien :-)
Vanochtend deed ik weer hetzelfde rondje - deze keer met de klok mee (23:00) - en het viel me weer op dat je opeens heel andere mensen tegen komt. Allerlei buurvrouwen en -mannen blijken om 07:15 hun hond uit te laten bijvoorbeeld... Ik weet trouwens niet of het verstandig is om op dit tijdstip meer dan 5 te lopen - recuperatietijd neemt immers ook navenant toe.

Kortom - vroeg lopen is zeker een optie, maar volgende week beginnen de scholen ook al weer, en ik weet niet zeker of ik er dan nog steeds zo over denk,.

Geen opmerkingen: